http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Blog Yazarak En Fazla Ne Kadar Kazanılır Deneyi

    Uzun zamandır bloğuma yazmadığımdan dolayı ilgi çekici bir başlıkla dönmenin iyi olacağına karar verdim. Başlıkta da belirttiğim gibi bir deney yapacağım, deneyimde küçük çapta bir blog açıp 2 ay içinde en fazla nereye geldiğini ve günlük adsense ile en fazla ne kadar kazanacağımızı hep birlikte göreceğiz. Umarım blog yazarak para kazanılır mı diyenlerin sorularını da yanıtlamış olurum.



Kim bilir belki zengin bile oluruz. Bu arada bu yazıyı yayımladığımda deneyin 2. haftasında olacağım bir hafta geriden geleceksiniz, her hafta yazıyı güncelleyeceğim. Bu arada bilgilendirici içeriklerin olduğu bir blog açmaya karar verdim. Deneyin sonunda bloğu açıklarım.


Malzemeler
Bir adet beleş blogger ile açılmış blog.
İnternete bağlı yazı yazabileceğimiz bir cihaz



1.HAFTA / 26.05.2016

  • 2 adet yazı hazırlanıp yayınlandı.
  • Blog ayarları yapıldı.
  • Günlük tekil hitimiz 2 kişi.


Önceki Yazı
Next writer »

14 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
Adam Zeka
admin
27 Mayıs 2016 01:00 ×

Ne çıkacağını kendim bile çok merak ediyorum :)

Cevapla
avatar
27 Mayıs 2016 04:19 ×

merak ettim. adsenseden ban yediğim için beni pek ilgilendirmese de bu konu merak ettim :)

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
27 Mayıs 2016 05:37 ×

Merak iyidir, takipte kalın :)

Cevapla
avatar
27 Mayıs 2016 09:49 ×

Kullanılan malzemeler iyiymiş :)

Cevapla
avatar
27 Mayıs 2016 13:28 ×

Haydi bakalım hayırlısı :)

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
4 Haziran 2016 01:31 ×

Hayırlı olur İnşallah :)

Cevapla
avatar
Ahsen Simsek
admin
22 Haziran 2016 00:33 ×

1 seneyi geçti ben ele avuca gelir bir şey kazanamadım. İnşallah siz kazanırsınız :)

yazimbari.com

Cevapla
avatar
ACEMIDEMIRCI
admin
24 Temmuz 2016 07:12 ×

Blog yazarak para kazanmak.... Hiç aklıma gelmedi ki kaç senedir emek emek yazıyorum. Öğrenmek isterdim başına böyle bir şey gelen, kazançlı çıkan var mı? Şaka gibi :)))

Cevapla
avatar
5 Ekim 2016 13:06 ×

1 aylık blogger olmama rağmen adsense reklam verdi. Ve şu an Allaha şükür 3-5 bişeyler kazanıyoruz :)

Cevapla
avatar
10 Ekim 2016 08:48 ×

Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

Cevapla
avatar
sadri ercan
admin
20 Kasım 2016 12:19 ×

Öncelikli olarak ziyaretçilere faydalı içerik sunmak bu işin temeli. Ardından zaten para kendisi gelecektir. Gerek tanıtım yazılarıyla, gerekse reklamlar ile.

Cevapla
avatar
SolakHanim
admin
22 Kasım 2016 10:24 ×

Ben de el yapımı eşyalarım hakkında bir blogu açtım. Hayırlısı olsun:)

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon