instagram'da Geri Takip Etmeyenleri Bulmak Ve Silmek

Her gün gelişmeye devam eden instagram'da bir hesap açtınız, takipçi sayınızı yükseltmek uğruna her gün yüzlerce kişi takip ettiniz ve "takip edeni takip ederim" sözünü benimsediniz. İlk başlarda az takipçiniz varken sizi kimin geri takip ettiğini kolay olacaktır ancak instagram'da takipçiniz artmaya başladığında ise yaptığınız takip etme işleminden sizi kimin geri takip ettiğini ve kimin geri takip etmediğini anlamanız biraz zor olacaktır. O yüzden bu yazımda instagram'da geri takip etmeyenleri bulmaya yarayan siteleri tanıtacağım.





instagram takip etmeyenleri bulma




http://twitly.com/instagram-followers/ ; Girişi yaptıktan sonra instagram hesabınızı anında analiz edip kimin geri takip etmediğini göstermekte. Resimlerin üstüne tıkladığınızda takipten hızlıca çıkıyor, kullanımı kolay.

http://insta.friendorfollow.com/ ; Kullanımı biraz zor yani hızlı değil, giriş yaptıktan sonra sizi takip etmeyenlerin resimleri geliyor resimlerin üstüne gelip unfollow yazısının çıkmasını bekliyorsunuz. Zamanınız varsa basit bir site.

https://www.instanaliz.com ; Yine güzel bir uygulama ancak diğerlerine göre güvenilirliği daha çok tartışılır. Takip etmeyenleri bulup iyice takipten çıkabilirsiniz ve yine de beğendim.

http://www.instazirve.com ; Bu da diğer uygulamalardan farklı olarak daha çok bir program. İnstagram araçlarının en kaliteli olanlarından biri. Bu programın beğendiğim yönü ise otomatik olarak hızlı bir şekilde siz hiç yorulmadan takip etmeyenleri silmesi. Program biraz zor gözükse de yapan kişi videolarla kullanımı kolaylaştırmış

Bu dört site instagram'da sizi takip etmeyenleri bulmak için gayet uygun, tabi her giriş yapmanızı isteyen uygulama gibi bu sitelerin de tam bir güvenliliği bulunmamakta. Ancak şu anda bu işlemi bilgisayardan yapacaksanız bunlar kötü iyisi olan siteler diyebilirim.

Tanıtım Yazısıdır, reklam amaçlı yazılmıştır. Siteler ile yapacağınız işler "Adam Zeka" Blogu alakadar etmez

Yorumlar

  1. Yazınızı okumadan önce twitly.com a bakmıştım cekinerek. Yazınızı okuyunca rahatladım ve daha rahat girdim. Acı gerçekleri takip listemden sildim. Teşekkürler. Bende bloğuma beklerim. sukrancapaylasimlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Reyiz bu instazirveyi nasıl indircez paralı mı degil mi cözemedim

    YanıtlaSil
  3. Reyiz bu instazirveyi nasıl indircez paralı mı degil mi cözemedim

    YanıtlaSil
  4. Sitenin başında kilit işareti Yoksa o site güvenilir değildir

    YanıtlaSil
  5. şaka misin ya?!!?!?! Senin yüzünden bu siteyi kullandım şimdi hiç-bir şekilde hesabıma giriş yapamıyorum. Teşekkürler !!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hesabına girip onay vermen lazım siteye öyle girebilirsin

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.