En Güzel Google Logosu Hangisi? [Anket]

Geçen google yine mail atmış diyor bize logo çizer misin dedim tamam bakarız, pastel boyayla çizdim yolladım ABD'ye çok beğenmişler. Pastelle çizdim diye harfler de kalın oldu ama olsun. Her neyse bu yazımda sizlere Google'ın kurulduğundan beri değiştirdiği logoları gösterip hangisini daha çok beğendiniz diye bir anket yapmayı planlıyorum. Bakalım katılan olursa... Anketi logoların altındaki numaralara göre yapacağım. Yazının sonunda oy verme kutusu koyacağım. Fikrinizi belirtirseniz teşekkür ederim.


İlk logo 1997'de kullanılmaya başlanmış haliyle Allah'tan çok uzun süre kullanılmamış

1 Numara


2. logo hemen 1998 yılında çıkarılmış onlar da anlamış çok çirkin olduğunu. Bu logo ile sanırım şimdiki görünümüne yaklaşmaya başlıyor.

2 Numara
3. logomuz aynı yıl içinde kullanılmış.

3 Numara
4. logomuz en çok kullanılan 1998-2010 arası

4 Numara
5. logomuz şimdikine taş çıkarır gibi. 2010 - 2013 arasında kullandık.

5 Numara
6. logomuz bir önceki logonun rengi açılarak yapılmış.


6 Numara
Ve son...7. logomuz son gelen yeni logo

7 Numara
Peki şimdi sizce hangi google logosu daha güzel?                                              

                                                     
                                                 

Yorumlar