Nutella vs Torku Banada Karşılaştırması

2 kakaolu fındık kremasını yani Torku Banada ve Nutella'yı de tatmam ve işsiz olmam üzerine karşılaştırmaya karar vermiş bulunmaktayım. Hangisinin Yerli malı kakaolu fındık kreması mı yoksa bu sektörde liderliği götüren nutellanın mı daha iyi olduğunu bulmak için puanlayarak gideceğim. Şunu söylemeliyim ki Torku yerli malı olduğu için 1-0 önde başlatıyorum. Yerli malına destek.


banada torku                    VS            banada torku nutella


3 şeye bakarak inceleyeceğim 1.'si dış görünüşleri ve tanıtım şekilleri, 2.'si içerik, 3.'sü ise tat olarak.

1-) Dış Görünüş - Tanıtımları; Ambalajları olarak pek bir şey söyleyemeyeceğim çünkü pek fark göremiyorum ama yinede söyleyeyim bir şeyler Banada ambalajındaki süt çok beyaz. Ürünlerini nasıl tanıttıklarına bakacak olursak Nutella daha çok bu işin profesyoneli ve moderni, ince eleyeni sık dokuyanı gibi bir reklam politikası izlediğini görürüz. Reklamlarında genelde ürün hazırlanıyormuş gibi çekiliyor ortaya bir kazan yanında bir adam, fındıkları tek tek bakarak kazanın içine atıyor. İlginç. Ancak Torku ise daha samimi. Bu kategoride 2 markaya da 1'er puan verdim gitti.

2-) İçerik; İçerik olarak pek fazla değerlendirmeyeceğim daha doğrusu bu içerik konusu çok çok daha uzatır yazıyı, kısaca torku eğer gerçekten pancar şekeri kullanıyorsa içerik olarak daha önde.
3-) Tat; Torku ağızda ağır bir tat bırakıyor ancak maalesef kısa bir tat bunu istinaden Nutella ağızda dağılıp daha uzun süren bir tat bırakıyor. Yani tat bakımından Nutella daha iyi ancak şöyle de bakarsak sağlıklı olan şeylerin çoğunlukla tadı kötü dersek Torku daha sağlıklı olabilir. Ama puanım nutellaya.

Son Durum;  Nutella; 2 Torku; 3 yerli malına destek. Bir kere de olsa Torkuyu tadalım

Çıkarılacak Sonuç; Tahin Pekmez en iyisi...



Yorumlar

  1. ben de torkuyu çok beğendim ^-^

    YanıtlaSil
  2. Torku ürünlerini özellikle kullanmaya çalışıyorum...Çoğu ürünü gerçekten kaliteli fakat şimdi Nutella dediğimizde de bir durmak lazım.Kısacası tahin pekmez yiyelim yedirelim :D

    YanıtlaSil
  3. Ben sonuca bakarım her zaman ve tayin pekmez almaya karar veriyorm iş çıkışı sizin sayenizde :))))

    YanıtlaSil
  4. Başlığa çok güldüm. :) Yiyoruz ama çok şekerli, diş çürütüyor bunlar. :(

    Ben de beklerim Kafa'ya! Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hoş geldiniz bende uğrarım artık bir ara :)

      Sil
  5. Bu tarz tatlılara hiç yaklaşmıyorum, bunlar yüzünden dişler çok zarar görüyor. Kafaya katılıyorum.
    1 madde de aynı fikirdeyiz. Şu an aklıma gelen şeyi sorayım Torku Banada nın konulduğu kap cam mı? Cam ise şekil bakımından artıyı Torku'ya verirdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam sanırım, ama zararları sadece diş değil onu söyleyeyim

      Sil
  6. Torku nun önünü kapatmak için akla hayale gelmedik engellemer varmış maalesef mesela firmanın açıklaması: önce doğu dürüst uğramayan maliye müfettişleri markalaşmaya başladıktan sonra buradan nerdeyse ayrılmaz oldular diye bir açıklaması olmuştu.

    YanıtlaSil
  7. torku banada bitter , senelerdir süren nutella aşkımı bitirdi ve yerli malı yurdun malı herkes bunu kullanmalı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.