Google Anaylytcs Anılarım

Geçen yazımda söylediğim gibi istastikler kötü demiştim fotoğraflan göstermiştim inanmayacağınızı düşünerek bu haftaki analylics raporunu getirdim koydum buraya geçen yazımı hatırlamayan olursa diyeceğim okuyan var mı yok onun için bunu belki biri okur ve bu
linke tıklar diye koyayım şuraya geçen yazımın linkini:


Bak Sen Şu Blog İstastiklere :http://adamzeka.blogspot.com.tr/2014/09/bak-sen-su-blog-istastiklere.html
Büyük büyük koydum belki gerçekten biri okurken yanlışlıkla tıklar diye ama hadi hayırlısı bakalım bu arada farklı bir yazı sitiline geçtim amaan sanki bir gören olacak.

Ha düzelttim şimdi gördüğünüz üzere oturum sayısı 0 numara değil bak haftayı işaretledim geçen 43 saniye kalan diyordu meğer o da yanlışmış keşke 43 saniye kalan olaydı blog da şimdi razıyım ama artak sıfır bide rezillik ne zaman hedef koyduysam artık 10 dk kalırlar diye hedef koymuşum gerçi artık google ile bakmıyordur benim bir şeyime ya neyse 0 kişi girmiş 0 saniye ben 10dk hedef koymuşum yazık la 5 milyar internet kullanıcısı var bir kişi yanlışlıkla girmiyor iyi mi? Neyse sonra 2 hafta önce ki istastastiği buldum ona yine şükür:

          Baya iyi dimi yine şeyi anlamadım 4 oturum 3 kullanıcıyı ama olsun 36 sayfa görüntüleme :) Okuyucularımı günden güne arttırarak yoluma yavaş ama temkinlinli devam ediyorum, veya etmiyorum neyse işte 2-3 haftada bir blog'a 36 kişi girdiğini bilmek güzel bir duygu bak duygulandım şimdi :D Bu yazıyı yayınlayıp kendime yorum yazıp kendimi kutlayacağım hemen başarılarımın devamını şimdiden diliyim de...
 

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.